Aktualizacja czerwcowa

lipca 02, 2015


Nie wiem, co z tymi końcówkami. To jest, szczerze mówiąc, największe dla mnie zaskoczenie na tym zdjęciu. Ale może to kwestia nowego szamponu, bez odżywki, bo - tego akurat nie widać - końce trochę się nawet wywinęły, co już jest w ogóle strasznie dziwne.

Ale po kolei. W tym miesiącu znowu przekroczyliśmy setkę - moje włosy mają 100,5 centymetra! Oprócz tego są już trochę bardziej zadowolone niż w poprzednim miesiącu, bardziej nawilżone. Z nowości - pod sam koniec czerwca, "do zdjęcia", użyłam nowego szamponu - Alterry z papają. Pachnie jak takie płyny do kąpieli z bąbelkami dla dzieci, ale objętości rzeczywiście wydaje się być ciut więcej, miło. Umyłam bez żadnej maski ani odżywki, żeby wypróbować efekt, myślę, że z dodatkowymi produktami będzie jeszcze lepiej. Poza tym bez zmian. Kończą mi się zgromadzone produkty - balsam Natury Siberiki i szampon z czarną rzepą. Nie mogę nigdzie tej rzepy dostać i zaczynam wpadać w panikę, bo to świetny produkt! No i będę musiała pomyśleć, czy chcę eksperymentować z czymś innym w miejsce NS, czy chcę to samo, bo początkowe rozczarowanie po kilku miesiącach przerodziło się w bardzo przyjemną współpracę. I to by było na tyle, nie dzieje się w kwestii pielęgnacji jakoś szczególnie dużo. Chcę wypróbować działanie miodu na włosach i pobawić się w ręcznikowanie, ale to później.

Co u Was? A może Wy polecacie coś w miejsce Natury Siberiki?

PS. Postaram się wrzucić także zdjęcie po umyciu szamponem i odżywką, dla porównania. Bo trochę mnie zmartwiły te końce!


Zdjęcie po umyciu "tradycyjnie". Końcówki mają się lepiej. Nadal wydają mi się cieńsze, ale już nie przypominają przynajmniej pazurków.

Zobacz również

6 komentarze

  1. Zazdroszczę długosci. Dla mnie 75cm to wielkie wyzwanie, nie mówiąc o stówie... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow ponad 100, mi do tej liczby brakuje 40cm ale nie sadze bym chciala miec az tak dlugie wlosy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Nie wiem, czy akurat chciałabym aż takie długie, chociaż musiałabym sprawdzić, gdzie u mnie wychodzi 100 cm. :D Ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 163 cm, mam łatwiej, bo jestem niska :D

      Usuń
    2. No i zobacz! Ja do tej samej długości muszę zapuścić prawie 20 cm włosów więcej. Dobre 2 lata :D

      Usuń
  4. Długość rewelacyjna, chce chodź połowę :)

    OdpowiedzUsuń

To jest strefa pozytywna. Jesteśmy empatyczni i nie tolerujemy hejtu, pamiętaj! #selflove