Blog na nowo

kwietnia 02, 2018

No cześć, miło Was widzieć z powrotem!

Jaka jest nowa wizja?

Długo mnie tutaj nie było i, jak się pewnie domyślacie, sporo się pozmieniało. Dziś napiszę tylko krótko, ale obiecuję, że możecie się spodziewać z powrotem regularnych wpisów - w każdy poniedziałek o 10 rano!

Tematyka trochę się rozszerzy: mam zaplanowane wpisy na temat tatuaży, pielęgnacji nie tylko włosów, ale i szerzej pojętej, życia w stylu hygge, książek, bullet journalingu, życia w zgodzie z myślą wege, chcę także pisac o psach, akcesoriach do pielęgnacji, charytatywności, a nawet… o gender i programowaniu! Może się też tak zdarzyć, że skomentuję te czy inne bieżące wydarzenia. 

Będzie więc zatem różnorodnie, ciekawie (mam nadzieję!), ale spójnie - wszystkie te rzeczy bowiem leżą w kręgu moich zainteresowań i tworzą określony świat. Posty powinny też być dłuższe i bardziej treściwe.

Myślę, że tak długa przerwa pozwoliła mi podejść do bloga bardziej świadomie, dojrzale, wiem, czego chcę i o czym chcę pisać; chcę, by wątkiem spajającym stał się lifestyle, by można tu było porozmawiać o wszystkim, dopóki nas interesuje.



Social media

Chcę tworzyć przestrzeń kreatywną, kolorową, pełną inspiracji. Wykrawać kawałek internetu dla siebie i dla Was, wszystkich tych, którzy chcą uczestniczyć lub obserwować, słuchać tego, co mam do powiedzenia. Oczywiście więc nie mogło skończyć się na jednym medium.

Zapraszam do poznawania moich kawałków internetu:

Instagram @thatbuzzcutgal_ - mój osobisty Instagram, gdzie znajdziecie głównie moje selfie i zdjęcia naszych piesków oraz wszystko to, czym akurat będę miała ochotę się podzielić!

Instagram @martwa_natura - Instagram “twórczy”, na który staram się wrzucać kawałki z procesu twórczego - zatem zdjęcia nowych produktów na etsy czy z tworzenia jakichś wpisów na bloga. Zdjęcia na obu instagramach mogą się dublować!

Facebook Martwa Natura - Bells Black - jedyny fanpage, jaki posiadam, który zbiorczo obsługuje wszystkie moje projekty, obecne i przeszłe, dlatego znajdziecie tam nawet moje projekty tatuaży i filmy na YouTube, choć ani jednego, ani drugiego już nie tworzę. Jeśli chcecie być informowani o nowych wpisach na blogu przez Facebooka, to jest właśnie medium do polubienia i obserwowania!

Sklep na etsy Martwa Natura - można w nim kupić gotowe lub robione na zamówienie oprawione w ramkę wyszywane obrazki. Jeśli spodobały Wam się któreś projekty z Martwej Natury na fb, możecie do mnie napisać i je Wam wyszyję! Już niedługo w sklepiku będzie także dostępna moja pierwsza książka, z autorskimi ilustracjami.

Na koniec

Mam nadzieję, że nowa wizja Wam się spodoba i dziękuję Wam bardzo za czekanie! Równocześnie chciałam powiedzieć, że było mi szalenie miło, kiedy pod moim gościnnym wpisem u BlondHairCare pojawiły się pytania na temat mojego bloga. Po części to one sprawiły, że zaczęłam na nowo rozważać tę kwestię. 

Przez ten czas, kiedy mnie nie było, dużo się pozmieniało, a szykuję jeszcze kolejne zmiany, wszystko po to, by czuć się jeszcze lepiej i jeszcze bardziej sobą. Będzie mi bardzo miło, jeśli zechcecie towarzyszyć mi w tej drodze!

Zobacz również

1 komentarze

  1. już się cieszę na wpis o bullet journalingu :)

    OdpowiedzUsuń

To jest strefa pozytywna. Jesteśmy empatyczni i nie tolerujemy hejtu, pamiętaj! #selflove