Najlepsze kłosy!

sierpnia 01, 2014


Nie byłam nigdy fanką kłosów zrobionych na moich włosach, bo wydawały mi się nieładne, cienkie, szybko się rozplątujące i tak dalej, mówiąc prosto: niedopasowane do mojego typu włosów. Tym razem jednak postanowiłam kłosa rozciągnąć - i zachwyciłam się efektem! Powyżej zdjęcia samego kłosa i kłosa z mikro kłoskiem, poniżej skończona - i bardzo rozczochrana - fryzura (przekrzywiona, bo kłosek był uparty i uciekał, a dzień był zbyt gorący, żeby chciało mi się nad nim więcej pracować):

Inspirowałam się niezwykle utalentowaną Matildą.

Zobacz również

2 komentarze

  1. Czy ty nie masz koszulki ? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewidentnie wskazuje na to ostatnie zdjęcie ;) Jak było w wakacje tak szalenie gorąco, to często tak chodziłam; bez koszulki, bo upał, a bez stanika, bo zaczepiają się o niego włosy i łamią albo wyrywają. Faceci mogą, to czemu nie ja ;) No a zdjęcie i tak niczego nie odkrywa, chyba że kogoś zszokuje fakt, że mam plecy :P

      Usuń

To jest strefa pozytywna. Jesteśmy empatyczni i nie tolerujemy hejtu, pamiętaj! #selflove